Necesito ajuda urgent
M'agrada una altra noia que es molt carinyosa amb tothom, això hem causa problemes perque no se fins a quin punt es carinyosa amb tothom i fins a quin punt amb mi. Jo noto que ami hem te una estima diferent als altres, encara que potser soc jo que vec les coses desde una manera que no es. Ara bé, ella ha conegut un noi i m'ha dit que li agrada moltissim, i quan m'ho explica m'enrabio molt i no ho puc controlar, no se que fer, perque les meves amigues diuen que hi ha alguna cosa entre nosaltres però esque tampoc estan a classe per a poder ajudar-me o donar-me un altre punt de vista. I l'altre problema esque la seva millor amiga, parla molt amb mi i em quedat diumenge, jo se que també li agraden les noies i crec que hem tira una mica la caña, peró no se que fer, si el diumenge pasa alguna cosa... nose, esque com son millorsa amigues, no puc tenir cap lio amb la seva millor amiga perqe despres la que m'agrada s'allonyaria de mi, però a ella li agrada un noi, no se que fer. Faig la meva vida o intento conquistar-la? per cert, un altre punt important esque ella es pensa que jo soc hetero, encara que crec que es pensa que m'agrada per coses pasades que he fet i dit, i que sempre hem diu que m'estima i després a vegades hem diu pero com una amistad (encara que també li ha dit a altres persones). Pudrieu ajudarme?
Estrella Dorca

Hola anònima,
Jo no sé exactament què sent la teva amiga cap a tu. Evidentment hi ha una estima especial, però pel que expliques et deixa molt clar que és una estima dins el camp de l'amistat. A més, també t'ha comentat que ara li agrada una altra persona... No sé què passarà més endavant, però sembla que de moment està interessada en aquest noi.
Ara has de decidir què vols fer: si vols declarar-te, si vols explicar-li la teva orientació afectivo-sexual, si prefereixes oblidar-la i continuar amb l'amistat....
No és gens fàcil assumir que una persona no sent el mateix que nosaltres, però a vegades ho hem d'acceptar. Potser necessitaràs uns dies i t'hauràs d'allunyar una mica d'ella (per poder reajustar els teus sentiments cap a ella) i tornar a recuperar l'amistat d'aquí un temps.
I pel que fa a la seva millor amiga, valora bé si t'agrada de veritat, si és només atracció o si és per venjar-te. I fes allò que et digui el cor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25