Tinc molts problemes per lligar
He anat a un munt d'escoles diferents desde petita. Literalmemt, a cada escola m'ha agradat algú, però tot i que algunes vegades es notava que jo també li agradava, no he arribat mai a res amb ningú. El problema que tinc és que no sé com arribar a algo més una vegada m'agrada algú. Desprès, sé que és bastant normal que t'agradi algú i que només vulguis mirar-lo desde radere i no arribar a res més (també m'ha passat) però perquè? Perquè encara no estic preparada? Vull estar-ho! I no em crec que d'una revolada apareixerà el meu princep blau... Però estaria bé algú que no només em mires els pits, i el cul....
Necessito respostes i ajuda!
Pd: siusplau no em diguis que tot arribarà al seu temps perquètothom me la diu i n'estic bastant farta...
Estrella Dorca

Hola anònima,
El més important en l'amor i en el món de l'atracció és que escoltis el teu cos. Si tu no tens ganes d'avançar més i t'agrada el joc de les mirades! Doncs queda't amb això i disfruta-ho! Ja aniràs veient amb quines persones tens ganes de fer nous passos i amb quines et ve de gust quedar-te allà. "estar preparat" vol dir això: Ser conscient del que et ve de gust en cada moment i en cada època i tu això ho tens!!! És fantàstic!
Hi ha moltes persones que per voler avançar, fan coses de les quals no estan segures (petons, començar una relació...) i això fa que no l'acabin de disfrutar o que s'acabin sentint malament amb sí mateixes.
Vas pel bon camí i continua així. Intentaré marcar-te els passos ;)
1. assegura't que t'agrada o que t'atrau,
2. intenta conèixer-lo una mica més (inicia alguna conversa, demana-li per les seves aficions, busqueu amics en comú...),
3. torna a valorar si et continua agradant,
4. comença a tirar-li indirectes i a veure si et segueix el joc
5. deixa que vagi evolucionant segons la seva resposta. Si et segueix el joc, endavant! Si no et segueix el joc o passa de tu, potser hauràs d'oblidar-lo.
Tots aquests passos seguint sempre el teu instint, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25