No sé com començar a parlar amb ell
Hola, tinc un problema, i és que a carnaval vaig parlar amb un noi que conec desde que som petits, i després de parlar amb ell, em vaig donar conte que m'agradaria que això no quedés allà, sino que m'agradari poguer parlar amb ell. Tinc pensat parlar-li el dia del seu aniversari per felicitar-lo, però encara queda , i jo cada dia sento més la necessitat perquè cada dia m'interessa més. (No anem a la mateixa escola ell i jo)
Aleshores m'agradaria que em diguessiu com el podria obrir per Whatsapp i parlar amb ell, però sense que això passes:
- Hola. -Hola. -Què tal? -Bé i tu? -Bé. -M'alegro. -Igualment. -I que t'expliques? -Doncs res, i tu? -Res tampoc. -Jajajaja
Perquè això és el que sempre em passa, i amb ell no magradaria que em passes, ja que sento que es amb el primer noi que he pogut parlar obertament, que ens em entés, i que teniem els mateixos gustos en disfresses i en altres coses... I apart vem connectar perque sense donarme conte conec als seus amics i a ell li va sorprendre ( de la bona manera ) i un dia que el vaig veure em vaig quedar en shock i no el vaig saludar, i crec que li va sorprendre perquè normalment l'hagués saludat, a part jo anava darrere d'ell i es va girar varios cops...
Doncs bé, que podria dir-li per poguer mantenir una conversació?
Moltissimes gràcies i un petò!
Estrella Dorca

Hola!
Tens raó, a vegades les converses per whatsapp poden ser curtes i costa iniciar un tema de conversa. Quan el vulguis obrir, intenta posar-te un objectiu: què vols saber? de què vols parlar amb ell?
Intenta no respondre el típic "bé i tu?" i sigues més concreta: "estic molt contenta avui!" o "ara mateix m'he enfadat amb ma mare". Així començaraàs a parlar de tu i li donaràs peu ll perquè t'expliqui coses seves. Pots preguntar-li què és el més divertit l dia, quins plans té aquest estiu, què vol estudiar l'any vinent.... però que no sigui un interrogatori, deixa algunes preguntes per altres dies i veuràs com aneu contstruint temes de conversa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25