Amor absurd..
Hola, Sóc un noi i Tinc una amiga que la conec desde fa 3 anys.. Quan la vaig coneixe ella volia rollo pro allevors jo com ella ere una mica de l'antiga i anava lenta vaig passar de fer-mela i m'en vaig n'ar amb una altra apartir d'aqui quan vaig tallar amb l'altra ho vaig tornar a intentar i ella es va pillar novio i van tallar a la llarga i ho vaig tornar a intentar pro ara surt amb un altre desde fa 1 any i sempre em tingut la broma de que pasarie si estiguessim junt? i jo estic enamorat d'ella pro ella no ho se em diuen que si perque quan em toca anar a lleida m'ajuda a fer la maleta o m'ajuda a triar la roba quan n'em de festa o fins i tot em depila els abdominals i els pectorals o les celles.. pro no se si ella sent el mateix per mi.. els anys van passan i cada cop penso més que o l'estem cagan constanment els dos o ella simplement em vol com amic.
InterPersonal

Hola! carai sembla el guió d'una pel·licula romàntica el que t'ha passat!! No et sembla? Mira, llegint el teu missatge he pensat que no heu trobat el moment adequat al llarg d'aquests anys per provar-ho i que la vida us ha portat a ser amics i prou, però és clar si tu sents alguna cosa més que amistat ella ho hauria de saber. Si li amagues, en el fons estaràs traïnt la vostra amistat. Si li dius potser la perds com amiga (que ho dubto molt, si fa tants anys que us coneixeu) però si no ho proves estaràs siguent fals amb ella, no trobes? Llença't i confessa-li el que sents, potser en sorpren la seva reacció! Un cop li hagis dit et sentiràs molt millor ja ho veuràs!
Molts sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat