Complexes
Hola! M'agradaria rebre un consell per treure'm tots els complexes de sobre. No estic prima, però faig esport i menjo sa, però no aprimo. Fa dos estius que no vaig ni a la piscina ni a la platja per culpa dels complexes. Aquests, també fan que no gaudeixi quan mantinc relacions sexual. Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! Doncs em sap molt greu que per aquesta por al que diran, tu no disfrutis de la platja, de la piscina, de la sexualitat ni del teu cos. No podem estar pendents sempre de les opinions, crítiques o comentaris dels altres. A vegades els fan per avorriment, a vegades per enveja, a vegades per fer mal.... i poques vegades per ajudar-nos!
Intenta fer aquest exercici:
• Després de dutxar-te i molt tranquil·lament posa't davant del mirall i mira't durant una estona.
• Dedica 5 minuts al teu cap: Quines parts atractives tens? Què t'agrada del teu cap?
• Dedica 5 minuts al tronc: Quina és la part atractiva? Quines pigues divertides tinc al meu cos?
• Dedica 5 minuts a les cames: Com són les meves cames, què tenen de bonic?
• Llavors comença a acariciar la teva pell i busca quines parts del cos et són més agradables.
• Quan acabis, pots dir-te a tu mateixa: "sóc bonica tal i com sóc".
Fes això un cop a la setmana durant 3 setmanes, a veure si et comences a sentir una mica millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25