Parella estable?? Sóc massa jove?
Bones! Em dia Marta i tinc 20 anys.
Volia comentar-te que tinc parella estable des de fa gairebé un any. És la primera relació estable que tinc (ja que sempre he anat ''de flor en flor''). M'estimo molt el meu nòvio, de debó, quan estic amb ell estem molt i molt bé i amb la seva família i amb la mevatambé ens portem bé. Però de vegades em ratllo perquè tinc la sensació que estaré amb ell per sempre i que em perdré moltes coses de la vida. Perquè jo potser hi ha vegades que voldria liar-me amb altres nois o tenir més experiències (ell és el primer amb qui he mantingut relacions sexuals) però evidentment no puc fer-ho (i em sento MOLT culpable per tenir aquests pensaments, mai li ficaria els cuernos però no sé perquè penso aquestes coses).
Una altra cosa és que amb ell no he arribat mai a l'orgasme. Osigui jo si que hi he arribat però masturbant-me jo sola, però amb ell no, ni tan sols amb el sexe oral. Sé que podria indicar-li una mica com tocar-me perquè em donés més plaer, tot i que me'n dóna encara que no arribi al climax. Però és dificil treure aquest tema, no sé com fer-ho, i tampoc vull que pensi que fins ara he estat fingint (que no es cert, perque m'ho passo molt bé cardan amb ell).
En fi, que estic una mica liada, i sóc una novata en les relacions serioses, espero que em puguis ajudar.
Moltísisisimes gràcies !! :*
Elena Crespi

Hola mrza!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
És normal que ara que estàs enamorada tinguis la sensació de que estaràs amb ell per sempre però si pensar-ho t'angoixa, pensa, senzillament, que mentre estiguis bé, estaràs amb ell. Si en algun moment veus que desitges d'altres coses, ja ho enfrontaràs i en parlaràs amb ell.
I sobre els teus orgasmes, és molt important, per cultivar la relació, tenir bones experiències i acabar de passar-ho bé amb ell que en pugueu parlar... i li puguis indicar i inclús masturbar-te davant d'ell per ensenyar-li com funciones...
No et tallis, la comunicació sexual és clau!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com