NOSE QUE FER
Li agrado a un noi des de fa un mes o aixi, ell ja mho va dir de primeres, pero a mi no macaba dagradar el seu fisic, ja que es amb lo primer que em fixo i si no macaba dagradar el fisic es molt dificil q macabi agradant la persona. Es el tipic "mujeriego", pero en aquest temps mha demostrat q de veritat li agrado, ja que mobra cada dia i encara q no li faci molt de cas continúa insistint i mira que no sarrastra per ningu! Em tracta super be i quan estic amb ell en persona, em plantejo si tindre algo amb ell o no, pero quan arribo a casa i parlo amb ell pel whats no vull lo mateix. Se q si estic amb ell em cuidara i tal, pero no em vec liantme amb ell i eso.... Que faig?
Estrella Dorca

Hola!
Doncs tu mateixa ho tens clar: "no em veig liant-me amb ell"
Així que... per molt que una persona ens cuidi, ens estimi o ens digui que li agradem... no podem forçar-nos a estar amb ella. Nosaltres també hem de tenir ganes de cuidar-la, d'estimar-la, d'estar amb ella i, sobretot en el cas d'una relació de parella, de fer-li petons i sentir atracció cap a ella.
Si vols, deixa-li les teves intencions clares i així ningú se sentirà enganyat. Sigues honesta, parla clar i no et forcis a sentir una cosa que no sents, perquè et faràs mal i et farà sentir malament.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25