amiga
Hola tinc una amiga amb la qual hi tenia molt bon rollo vam ser molt amigues quedavem sempre ho feiem tot juntes, però un dia em vaig fixar que s'estava tornant molt com jo. Ells va tenir bastants problemes i tota la seva familia i amics van creure que el millor es que no anes més amb mi ja que tot era culpa meva. Jo vaig acabar creient el mateix. Ara ella esta una mica millor, i jo un dia dense pensar gaire deixant-me dur per les emocions li vaig dir que volia estar amb ella pro es que no ho se, perquè despres de tot el que ha pasat cada cop que hi penso i quan la veig no em trobo bé tinc ganes de vomitar i no puc respirar i no se que fer. Tindries algun concell? Gràcies.
InterPersonal

Hola!! No acabo d'entendre del tot el teu missatge, i em sabria greu equivocar-me, necessitaria saber si parles de que sents alguna cosa que va més enllà de l'amistat per aquesta noia o és que jo ho he entès malament. Sigui com sigui, tu no tens la culpa de res, és impossible que siguis tu la culpable de tooot el que li passa o li ha passat, les coses no són així, ni es solucionen d'aquesta manera. Ella té veu i vot i pot opinar i decidir sobre la seva vida, no deixis que et culpin de coses de les que tu no ets responsable!! Intenta parlar amb ella i que ella decideixi amb qui es vol relacionar, o anar. I sobretot no et sentis culpable ni un segon més, tu ets com ets i això no s'encomana!!
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat