Em fa Moltisima rabia que em copin
Hola! Em fa moltisima rabia quan la gent em copia algo com coses que faig,dic, que m'agraden.... de TOT! I llavors em cau molt malament aquesta persona i no hi deixo de pensar de la rabia que em fa. Em podrieu donar consells de com tirar-mo a l'esquena? Ya se que es una xorrada pero a mi em molesta moltisiiiiiimmm! Gràcies i petoons💖
Estrella Dorca

Hola Askatasuna,
Per què et molesta tant que la gent et copii o s'inspiri en tu? Tots ens copiem entre nosaltres i agafem alguns gustos, alguns gestos o maneres de fer dels altres. És la forma que tenim com a societat per poder avançar. Fixa't en els youtubers, van evolucionant i canviant i s'inspiren entre ells. O dins el món de la música, també s'alimenten d'altres artistes per crear cançons actuals.
Estic segura que tu també t'inspires en els altres per crear el teu propi estil, oi? Tots som únics, tots tenim alguna cosa que ens fa especial. No tinguis por si els altres et copien perquè tu sempre seràs l'original en aquell aspecte. No seràs menys important encara que tots feu el mateix.
Intenta prendre-t'ho com una demostració que la teva forma de ser agrada i atrau. Agafa-t'ho com quelcom positiu, perquè sinó... la ràbia se't menjarà!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25