L'espera de l'estiron de l'angelet bufador
Crec que estic enamorada o potser enganxada a un nen de la meva classe, anem a 4t de la ESO i és l'últim any en que els nostres estudis es creuen i després ve l'oblit. M'agradaria canviar la nostra relació, la manera en la que ens relacionem és extranya, en ocasions tinc la sensació de que passa de mi , però el que passa és que ell també ha d'estar amb els seus amics. Quan estem junts , ell i jo sembla que estiguem en el nostre món, potser sembla extrany i tot però entre nosaltres dos hi ha massa morbo, cada cop que ens creuem en la classe tenim rozes i a mi em ve de gust tocar-li el paquet la qual cosa porta a que ell m'acaba tocant una teta o el cul. Tothom diu que acabarem junts però jo sempre dic que no al menys per dissimular. Encara que ara mateix no surtiria amb ell perquè és més baixet que jo i per el merda què diran, jo a ell ja li he explicat aixo i li he dit que quan creixi ja ho parlarem. La qüestió és que crec que quan fagi l'estiron se'm escapara perquè serà massa sexy a més a més ara penso que és com el meu germà amb moltes galtes , baixet i bufó. No sé si llançar-me i ocultar-ho o deixar-ho córrer.Analitzo massa la situació però sé que m'agrada ja que te una millor amiga de l'infància de la qual sempre estic gelosa.
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques, tens molt clar el que sents cap a ell i el que vols tenir amb ell. L'únic problema és la imatge física (la seva alçada) i el què diran?
Ostres! Planteja't si els comentaris dels altres són tant importants per tu que no et deixen viure una bonica història... De debò vols esperar que creixi? Hi si no és tant alt com voldries? Quant temps l'esperaràs? No és millor viure-ho ara que tots dos esteu disponibles, que tots dos en teniu ganes i que tots dos sentiu el feeling?
Rumia bé si et deixaràs perdra aquesta oportunitat! A més, ja hi ha molta gent que opina que acabareu junts i no passa res, oi? Deixa de pensar tant i deixa't anar! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25