Sense títol
Hola! Tinc varies consultes, la primera de totes: quan trigueu a respondre? Es que vaig enviar-ne una dissabte passat i encara no l'heu respós...
Desprès:
Estàvem a classe i una noia va tirar un avió de paper. Ens van dir que si no deiem qui havia sigut ens quedàvem castigats després de classe, i el dia anterior tot just ja ens havien castigat també per algo del que jo no tenia la culpa. Llavors jo i una amiga al final de la classe vam anar al professor i li vam dir qui havia sigut. Li van posar una amonestació i em va começar a insultar, i ara ella i les seves amigues em diuen pringada, em miren malament i parlen malament de mi als altres, i no sé qué fer...
També tinc un altre problema, i es que la meva suposada millor amiga parla mig-malament de mi a les meves altres amigues quan jo no hi sòc, pel fet de que tinc una altra amiga que a ella no li cau bé. Això m'ho va explicar una amiga de les que ho va sentir. El cas es que avui m'he trobat una nota a la tauqilla que posava:
"Mira, no t'ho volia dir però estic farta de que ens deixis de banda a la ***** i a mi, potser ja no vull fer el concert de St. Jordi amb tu (ens voliem presentar) perquè estàs sempre amb la **** i a nosaltres ens deixes com "margis". A més ja és el segon cop que li fas a la *****, no sé tu."
És a dir, ella es comporta com si fos la meva súper beffa forever davant meu i dsp em va deixant notes d'aquest plan... A més el que passi entre JO i una altra amiga doncs no és assumpte seu, i ho ha ficat allà enmig per deixar-me més malament... I per això m'he enfadat amb ella...
Sisplau no penjeu això a la pàgina d'inici perquè les noies del primer problema miren Adolescents.cat...
Gràcies per tot!
Estrella Dorca

Hola!
Intentaré contestar-te tots els teus dubtes
1. Intentem anar al més ràpid possible a contestar. Anem per ordre cronològic, així que ja deus haver rebut la resposta a la consulta anterior
2. Tu i la teva amiga vau actuar correctament i vau denunciar allò que estava mal fet. A vegades hi ha persones que no saben acceptar els seus propis errors i aboquen tota la seva frustració cap als altres. Tu estigues tranquil·la que vas actuar bé i deixa que el temps vagi reduint aquesta impotència que sent ella.
3. És veritat que aquesta teva amiga no s'hauria de ficar amb les altres amistats que tens. Tots som lliures de relacionar-nos amb qui vulguem i ningú ens pot prohibir veure o passar una estona amb una altra persona. Quan estiguis més tranquil·la parla amb la teva amiga i explica-li com et sents. Parleu entre vosaltres i si totes dues voleu mantenir la vostra amistat, busqueu manera de solucionar-ho.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25