SUPER CONFUSA,AJUDA PLS
Holaa! Tinc una duda molt confusa que hem mata, ho juro.
Aquests dies me he reconciliat amb un amic,que abans ens agradaven,tot bé,perque té novia,pero el problema arriba quan hem diu que li agrado una mica!Es com el meu millor amic, i lo pitjor de tot esque la seva novia es amiga meva.Jo li envio cors i tot això,pero en sento rara,perque penso que estic defraudant-la (no som tan tan amigues eh)
I esque,estic confusa,perque esque ell te novia,pero ell em tira la 'canya' i jo avegades li torno,hem tinc que sentir malament?les meves amigues hem diuen que no,pero no ho se,ajuda porfis!moltes gracies!!
Estrella Dorca

Hola Sara,
Entenc que no et sentis còmode amb aquesta situació. Evidentment qui té el compromís amb una altra persona és aquest noi, però si vosaltres dues també sou amigues... hauràs de valorar si vols continuar jugant a aquest joc. Entre l'amistat i l'amor hi pot haver una línia molt fina que ens pot confondre sobre els sentiments de l'altra. Jo no sé què sent ell per tu, però sí que et diré que quan hi ha un triangle amorós... algú en surt ferit. Així que rumia bé quina decisió vols prendre: seguir jugant amb aquesta incertesa o bé parar aquest joc?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25