Vides perfectes
Hola !
Fa temps que ja necessitava parlar de aquest tema ... no sé si només soc jo, pero em sembla que hi ha persones que tenen vides perfectes... A mi emfa molta ràbia saber que hi ha noies que tenen una familia que les estimen, moltes amigues fideles, parella fidele també i que ja fa 2,3 anys que sortin junts i que sembla que mai trencaran, noies que son intel·ligentes, que tenen diners, que viatjan molt, que son guapissimes, que tenen milles de seguidors en les xarxes sociales, que tothom desitjen ... Sembla que per elles tot sempre ha estat super facil i que sempre serà super fàcil... Sembla que aquestes noies no coneixen la significació de la paraula "patiment"... Sé que no es molt mal tenir gelosia pero és que la vida és tan injusta ...
A mi m'agradaria saber com puc convertir-me en una de elles !
Estrella Dorca

Hola soadlover,
A vegades cal distingir què és real i què és aparença.  A les xarxes socials no apareix la veritat, només apareix allò que volem que vegin de nosaltres, de manera que només hi pengem els nostres èxits i sinó ens ho inventem.
Jo no conec cap persona que tingui tot el que has dit! i tampoc em crec que tothom sigui feliç si té tot això. El més important és que sàpigues trobar els punts forts de la teva vida i t'esforcis a millorar o canviar allò que no acaba d'anar bé. Potser t'has de centrar una mica més en tu (fes coses que t'agradin, passa estones amb les teves amigues, disfruta de la teva família i de la teva solteria....) i llavors potser t'adonaràs que ets més feliç del que et penses! ;)
Mira aquesthttp://elpais.com/elpais/2015/11/03/estilo/1446547570_629565.html?rel=mas
" target="_blank"> article a veure què et sembla!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25