Problemes amb els pares
Hola, tinc 14 anys.
Ja fa 6 mesos que estic sortint amb el meu nóvio, però als meus pares no els hi agrada que vagi amb ell per què diuen que és una mala influencia, i que encara sóc petita per tindre nóvio, però ami m'agrada moltíssim i clar a l'hora de quedar amb ell no sé quina excusa posar per dir-li que no puc quedar.
necessito ajuda urgent!!
Moltes graciés per aver llegit aquest text.
Estrella Dorca

Hola!
Nosaltres sempre recomanem que sigueu sincers amb els vostres pares, ja que us assegureu que hi hagi més bona comunicació i per tant, més confiança dins la família. I si hi ha més confiança, també és possible que hi hagi més llibertat.
Quan parlis amb els teus pares pots dir-los que estàs coneixent una persona nova i que tens ganes de quedar amb ell. Potser podeu pactar quins dies pots sortir i quins dies et pots quedar a casa.
Quan parlis amb ell, sigues sincera: els meus pares no em deixen sortir sempre i ho he de negociar. Veuràs com ho entendrà ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25