vull trobar parella...
Em sento sola a vegades i tinc la necessitat de que algú ha d'estar amb mi per cuidar-me. Sé que amb 13 anys, tenir parella és una "tonteria", o almenys això diuen... A mi sempre agradat nois més grans, els de la meva edat són molt immadurs... M'enamora fàcilment, però jo vull que algú s'enamori de mi per estar amb ell. Vull començar converses per insta o algo, però no sé com fer-ho, i no sé com lligar. Algun consell?
Merci!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Hauràs de canviar l'objectiu: no busquis parella, sinó busca conèixer gent i descobrir què t'agrada.
Si et planteges trobar parella.... serà molt complicat! En canvi, si el teu objectiu és començar a conèixer gent diferent, no tindràs tanta pressió i seràs més natural! A més, podràs veure quines coses t'agraden i quines et desagraden.
I la manera de trobar altres persones... doncs per insta és un bon sistema! Fes el xafarder i busca persones que et semblin atractives o interessants, comença a seguir-les i quan hagis vist un parell o tres de fotos, fes-los algun comentari privat, a veure com responen! ;)
Conèixer gent és una manera fabulosa per conèixer-se a un mateix.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25