Farta de la meva mare.
Estic farta de la meva mare, no confia gents amb mi perque la menteixo molt...mai he tingut la confiança en explicar-li tot el que faig, els novios que tinc, amb qui tontejo....Mai. Ja que cuan tinc novio...mai li dic perque amb fa corte i mai he set una nena que li expliqui tot el que fa a la mare....i sempre la menteixo. Quan bull quedar amb el meu novio, li aig de dir que quedo amb unes amigues o vaig a donar un volt amb unes amigues perque amb deixi quedar...i aixis poder quedar amb ell...Quan vaig tenir un novio fa bastants mesos no li vaig dir a la meva mare...i resulta que al final es va acabar enterant per altres persones, i no vol que tingui novio, diu que soc molt petita i si en tinguessi la meva familia m'estaria critican...ja que semre la meva mare amb reñava sense movil i m'ovligava a deixa r al meu novio... i jo estava molt enamorada d'ell ja que vam durar molts mesus i per molt que li expliquessi a la meva mare ella amb deia la mateixa resposta...i desde que va pasar aixo tinc por de explicar-li que tinc novio o si quedu amb algun noi...perque no vol que en tingui. Es dedica a perseguirme per tots llocs perque no confia en mi..i la menteixo perque li tinc por....Ajudeume de veritat que necessito ajuda mes aviat possible!
Estrella Dorca

Hola anònima!
La vostra relació és com un peix que es mossega la cua! Ella sap que l'has enganyada, per tant té por que la tornis a enganyar i està més pendent de tu. Tu l'enganyes per poder estar amb la teva parella (que ella no sap que existeix) i ella nota que no ets del tot sincera i encara desconfia més...
Veus el cercle?
Si el vols trencar, hauràs de començar a ser sincera amb ella. Pots explicar-li com et sents i que tens ganes de quedar amb algunes persones, que saps que a ella no li agrada, però que no tens ganes de dir-li mentides. Potser així en podeu parlar i pactar algunes sortides.
Això sí, t'has de comprometre a no enganyar-la més i a acceptar que algunes vegades no et deixarà sortir! Però estic convençuda que millorareu la vostra relació ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25