amistad
Hola, ns pk tothom em te mania i no he fet res, nomes que les meves "amigues" van dient coses de mi i jo ja no puc suportar-ho. Jo crec q la cosa va millorant amb algunes persones gracies als meus esforços. No se q mes fer pk em tractin com a una d'ells d'una vegada. q faig?
Estrella Dorca

Hola!
A veure si ho he entès bé: les teves amigues et critiquen davant dels altres? Això és amistat? ui... potser hauràs de començar a obrir-te a altres persones que puguin valorar-te millor! L'amistat és lleialtat i acceptació. Si et tracten malament o et fan quedar malament davant dels altres... potser no és de veritat, no creus?
Intenta buscar altres ambients i relacionar-te amb altres persones i veuràs la diferència! Tu no has de fer res especial per caure bé! Has de ser tu mateixa, estar segura de la teva forma de ser i atrauràs a persones sanes a la teva vida!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25