amor impossible
Hola, desde q era ben petita m'agrada un noi i fins l'any passat ell m'estimava pero jo no vaig fer mai el primer pas, i ell, com q hi havien persones de classe mes desenvolupades q jo, doncs s'anava amb elles i al final em va oblidar. Jo no aconsegueixo oblidar-lo i les meves amigues doncs perque em deixes destimar, li van començar a dir coses falses de mi i llavors li van fer agafar una mala imatge sobre mi i li ha sigut mes facil oblidarme. Tambe m'ha bloquejat per watsapp sense jo haberli fet res. les seves ex em diuen q no surti amb ell i tal pk nomes vol tocar, pero jo crec q no es aixi. A mi m'agradaria provar de sortir amb ell pero jo no li agrado i em considera "lletja" com la majoria de gent, q faig?
Estrella Dorca

Hola!
A vegades ens entestem a aconseguir una persona i no és possible.
Crec que t'has fet una imatge d'aquest nen que potser no correspon amb la realitat. Ell t'està tractant malament i t'ha bloquejat del whatsapp, així que... serà qüestió d'oblidar-lo, no creus? O vols intentar estar amb una persona que et tracta així?
Entenc que et faci ràbia que ara ja no vagi per tu, però segurament ara no és una persona que sàpiga entendre als altres, així que has d'acceptar la seva negativa i començar a mirar cap a una altra banda! L'amor és més fàcil i no fa patir!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25