Continuació(1234567890)
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/46564
No puc parlar amb mons pares(explico)
Sempre que em porto"malament segons ells o que els contesto" m'amenacen a que tornaré a anar a la psicòloga, m,ho plantegen com una amenaça, per aixo no puc parlar amb ells....
La meva consulta és: no hi ha cap manera de que algú em pugui ajudar( ni que sigui una mica) sense que mons pares ho sàpiguen i sense anar a cap lloc.
Esque com he dit avans amb ells no puc parlar ni explica'ls-hi, tampoc hi tinc confiança, ja se que son mons pares.... pero no, no tenim confiança... crec que no hem coneixen tal i com soc.....
No hi ha cap manera que algú e, pugui ajudar....
Agraeixo la vostra feina...
😢😘
Sara Bujalance

Hola de nou,
Pel que comentes, en algun moment de la teva vida has anat a una psicòloga per resoldre algún problema, i sembla que quan fas alguna cosa a casa que no agrada als teus pares ells et diuen que et tornaran a portar. Has de saber que els psicòlegs són profesionals que ajuden a les persones a trobar-se bé i a resoldre problemes que et poden estar fent mal en un moment determinat. Anar a un psicòleg o psicòloga NO és res dolent, tot el contrari. De fet, tot i que la millor opció és que parlis amb els pares, encara que no et vegis amb confiça (moltes vegades creiem que els pares no ens coneixen però no és cert, solament que es preocupen molt per qualsevol cosa que et pugui passar), si continues sense veure't amb cor de parlar amb ells seria una molt bona opció tornar a la psicòloga. Ella de ben segur que t'ajudarà, tant amb el problema que planteges com a millorar la relació amb els teus pares. Crec que és molt important que entenguis que necessites ajuda, i moltes vegades la solució pasa per afrontar els problemes de cara i sent valenta com penso que ets, parlar obertament, sense por del què et passa, sense pensar que et castigaran. La teva salut és el més important, i qualsevol problema agafat a temps sempre és molt més senzill de solucionar.
Una abraçada ben forta, i ànim! ets una noia valenta, no ho dubtis mai.