ex pesat
Bones! mira, el meu cas esque fa exactament un any que vaig començar a sortir amb el meu ara ex, bueno ho vam deixar i al estiu vam tornar i ho vaig deixar jo, perque era un infantil, s'emprenyava per res, era super gelòs, no em deixava sortir de festa i a sobre m'explicava coses de les seves ex. això em fa fartar i li vaig dir de donar-nos un temps. Ara, m'obre, i com el meu aniversari s'apropa i sortiré de festa, começa a dir-me que si tant l'estimo no em liare amb ningu i coses d'aquestes. Aquest any no vull relacions, els 16 estan per disfrutar-los. Que puc fer perque ell sudi de mi, sense bloquejarlo ni res, osigui donarli un ultimatum o algo.. mersi!
InterPersonal

Hola!! Si caus en l'error de fer-li cas i contestar-lo, és a dir si caus en les seves provocacions, no te'l treuràs més de sobre! El que has de fer per aconseguir que et deixi en pau, és ignorar-lo completament. Com més cas li facis (encara que sigui per engegar-lo a fregir espàrrecs) menys en pau et deixarà. Pensa que el contrari de l'amor no és l'odi sinò la indiferència, o sigui que si et mostres indiferent a les seves provocacions a poc a poc anirà perdent l'interès a l'adonar-se que tu no el respons fins que et deixarà tranquil·la perquè es cansarà d'anar-te al darrera.
Fes-me cas, deixa'l que digui el que vulgui i molt educadament ignora'l!
Molts ànims i felicitats pels 16!!!
Marina Marull www.interpersonal.cat