Què faig ?
Hola Adolescents !!!! Necessito ajuda... La meva situació es la seguent:
Jo tinc dos millors amigues, una va a la meva classe i l'altra a una altra el cas es que la de classe es de tota la vida, l'altra, la què es mes gran què jo la conec de fa uns mesos però m'ha demostrat molta confiança i ara també ho és. El problema es què les dos tenen enveja de les dos, es a dir si jo vaig amb la de la meva classe l'altra es pica, no m'ho diuen però es veu, i el mateix al revés, aleshores, què puc fer ? Com ho soluciono, he intentat parlar-hi varies vegades però no s'aclareix res, no m'agrada què les meves dos millors amigues estiguin així. Algun consell ? Com ho soluciono ?
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola!
Doncs hauràs de ser sincera amb totes dues i explicar-los com et fa sentir aquesta situació. Diga'ls que et fa sentir incòmode i que et fa mal veure que reaccionen d'aquesta manera. Tenen tot el dret a no caure's bé (ningú ens ha d'obligar a portar-nos bé amb una altra persona, no?), però com a mínim que siguin correctes l'una amb l'altra i que no es critiquin davant teu.
Si ets una mica ferma amb aquesta postura, potser veuran que poden perdre l'amistat i es posen les piles! També pots proposar-los quedar totes tres i que es coneguin... potser així entenen algunes coses.
I recorda: si una relació (d'amor, d'amistat...) busca l'exclusivitat i no et deixa relacionar-te amb altres persones.... potser no és una relació tan sana com sembla
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25