La ex del meu novio
Hola! Fa gairebé un any que estic amb el meu nòvio, ell està fort i és molt guapo i jo sóc normaleta. Ens vam conèixer l'estiu del 2012, ell era el meu monitor a unes colònies i em tirava bastant la canya, pero jo tenia nòvio i no li feia cas. A les seves següents estades va començar a sortir amb una noia molt guapa, morena amb els ulls blaus i un bon cos. Poc després, ell la va deixar, i la noia l'acosava molt. Quan va començar a sortir amb mi 3 mesos després de que deixés a la altra, ella el seguia acosant, anant-lo a buscar a l'escola, trucant-lo per dir-li que m'havia vist amb altres nois,... i a sobre el meu novio no em deixava dir-li res a la ex perquè parés. El cas es que ell, a sobre de tot el que he hagut d'aguantar d'aquesta tia, abans es passava el dia parlant-me d'ella i de lo guapa que era i lo bona que era al llit, i que era la seva dona ideal físicament, i per molt que li digués que em feia mal que parlés d'ella, seguia fent-ho, però ara ja portem molt temps, la noia ja no l'acosa i ja no parla d'ella casi.
Però ara tinc la autoestima pels terres perquè sento que mai podré arribar a ser tant guapa com ella, i per molt que la gent em digui que el meu novio està amb mi i no amb ella per algo, em rallo moltíssim cada dia, em passo els dies mirant fotos seves (perquè a sobre ell no vol esborrar les fotos que té al facebook amb ella, i amb mi no en té cap), i no sé què fer per passar d'aquesta tia i recuperar la meva autoestima.
Gràcies:)
InterPersonal

Hola!! Fer pujar l'autoestima no és tan senzill com sembla, però el que està clar és que no és impossible. Mira, hi ha coses d'aquesta història que no acabo d'entendre, em fa la sensació que el teu nòvio no t'ajuda gaire a sentir-te especial. Potser m'equivoco però pel que dius ell no està disposat a fer res per ajudar-te a sentir-te millor. Està clar que si està amb tu i la va deixar a ella és per alguna cosa però per altra banda, no veig que et demostri què és el que li agrada tant de tu. Per què no li preguntes? O potser és que tu no el saps escoltar? A vegades ens valorem tan poc que no escoltem el que ens diuen els altres. És això el que et passa a tu? I si comences a valorar els teus punts forts enlloc de comparar-te amb algú que físicament està millor que tu? (segons la teva opinió, és clar) Mira, aquesta noia serà molt més guapa que tu o la dona 10 o el que sigui, però el que està clar és que aquesta bellesa no l'ha ajudada a conservar el seu nòvio, en canvi tu (que suposadament no ets tan guapa) tens un novio! No et sembla prou? N'hi hauria d'haver de sobres! Fes una cosa: deixa de mirar fotos que et fan més mal que bé (pensa que la gent només penja al facebook les fotos en les que surt suuuuper afavorit) i comença a observar-te a tu mateixa, a les teves fortaleses, les teves virtuds i sobretot al que tens i al que has aconseguit tu soleta.
Ja veuràs com a poc a poc aniràs millorant aquesta autoestima! Si no, no podràs disfrutar tal com mana la teva relació amb aquest noi!
Molts ànims! Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat