La distancia fa fastic.
Fa dos mesos que estic amb un noi.. i es genial.. ell m'encanta i m'ha demostrat que ell també m'estima a mi.. el gran problema es que visc a 70 km d'ell i només ens podem veure quan vaig a Sabadell perquè de fet es el veí del meu pare però si el meu pare s'arriba a enterar em mata.. i clar li he inventat excuses per quan estic a saba poder sortit però ell es nega.. no em deixa ja que només estic amb ell 2 caps de setmana al mes i vol que els passi amb ell i se que parlar-ho amb ell no funcionaria perquè ja ho he intentat.. fa temps vaig intentar dir-li que estava amb un i em va obligar a deixar-lo perquè te por de que faci coses que no he de fer... encara que ja es massa tard però ell no ho sap.. es pensa que soc la típica nena bona però en fi.. no ens desviem del tema... em va fer molt mal ja que em va obligar a tallar amb el meu ex i em va fer prometre-li que no sortiria amb ningú més de moment perquè segons ell soc molt jove (tinc 15 anys) Però ara estic genial amb aquest noi.. de debò mai m'havia enamorat tan fort.. i mira que ho he passat realment malament però ell ha aconseguit que torni a creure en l'amor i pff.. ell es ratlla molt perquè el meu pare no em deixa ni sortir ni res i cuan estic a saba dons clar ens agradaria veure'ns però es casi impossible... tot i que d'avegades ens sortim amb la nostra i aconseguim veure'ns a amagades però es molt poca estona i tinc por de perdre'l.. de que ell acabi fart de no poder veurem però es que ell m'importa molt i vam estar parant del tema i a ell li fa molt mal no poder veurem.. es a dir en té moltes ganes i encara que em va dir que podria esperar dons.. es difícil... tant per ell com per mi i no se que fer.. L'únic que desitjo es poder estar amb ell i m'agradaria veure'l més però com?? Perquè clar ell en una setmana en fa 18 i un amic seu que condueix dons potser el porta a Vic algun dia però no se..es com si es tiressin cap a enrere perquè clar no han anat mai tant lluny i bueno.. que ell es tregui el carnet es complicat almenys de moment.. i tampoc es pla. NECESSITO SOLUCIONS ESTIC FETA UNA MERDA si us plau contesteu quan més ràpid millor
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes  que ens feu arribar dia a dia.
Els pares tenen tendència a preocupar-se molt pel que pot passar als fills, sobretot en l'adolescència però, mica en mica ha d'anar entenent que et vas fent gran i que és important que puguis escollir amb quina parella vols estar. El fet de que et censuri no farà que prenguis millors decisions.
Et recomano que continuïs parlant amb ell i que li demostris que estàs prenent decisions responsables i que estàs bé amb aquest noi i que ell ha d'assimilar que a l'adolescència l'enamorament i l'amor formen part del que sentim i vivim. I si intenta impedir-t'ho el que aconseguirà és allunyar-te d'ell.
Si li comentes això i li vas demostrant que ets responsable, mica en mica, anirà afluixant...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com