Perquè no ho puc evitar?
Hola,
no estic passant per un bon moment. Porto set mesos amb la meva parella, l'estimo molt i n'estic molt enamorada. Per res del món el voldria perdre, però mesos enrere vaig estar a punt de perdre'l perquè en una festa em vaig fer un petó amb un amic seu i ara m'ha passat una segona vegada sense que ell hi fos. Només sento coses per ell i per ningú més, però tinc la sensació que em deixo endur pels instints d'aquell moment tot i saber que després me'n penediré. Ara m'he proposat que no tornarà a passar, però em sento molt malament i tinc molta por perquè no li vull fer mal i sé que he fet molt mal fet i que una segona vegada no em perdonarà. Què em passa? Quin problema tinc? És que no em sé controlar?
Estrella Dorca

Hola Lluna,
Pel que expliques sembla que tot i que estimes a la teva parella, també sents atracció cap a altres persones i et deixes anar... A vegades, quan estem de festa o estem en situacions disteses... ens deixem endur més pel moment i no pensem en les conseqüències ni en el mal que podem fer als altres. Sé que per tu és molt difícil identificar el moment exacte en què decideixes liar-te amb una altra persona, però hauràs de fer un esforç per frenar-te en aquell moment. Posa't alguna paraula clau, porta algun collaret o alguna peça que et recordi al teu nòvio, demana a les teves amigues que t'ajudin.... A veure si així evites aquestes situacions.
De totes maneres, hi ha un pregunta de fons:
"vols seguir amb la teva parella o bé vols començar a experimentar amb altres persones?"
I qualsevol de les respostes és correcta, només has de ser honesta amb tu mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25