AJUDA PLIS ,PORFA
A l'estiu la meva bbf que era la de tota la vida desdels tres anys em va deixar segons ella es perque sa cansat de tenir millor amiga pero la seva actualment casi millor amiga asagura que es perque em troba infantil ,e intentat cambiar i vestir i fer de tot.Perque sense ella se ma desmorronat tot la nacessito més que mai pero te mobil i jo no sa tornat una mica mes borde i no es com abans.Vull que torni a ser la meva millor amiga que puc fer?????????
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que el primer que cal valorar a una situació és a nosaltres mateixos i qeu els altres ens han d'acceptar per com són, ens han de respectar i valorar i mostrar aquesta estima i respecte! No és qüestió de fer mil coses per adaptar-nos i ser acceptats a base de transformar-nos a nosaltres mateixos! És dur perdre a una amiga o distanciar-te, però no hi ha motiu en que canviis i deixis de ser qui ets i oblidis la teva essència per ser acceptada epr algu. Valora aquestes paraules i intenta també sumar més gent a la teva vida. Com diuen, "una flor no fa estiu"! Eli Aulet www.interpersonal.cat