No se si li agrado..
Hola! Tinc 13 anys i des de fa unes setmanes m'agrada un nen de la meva edat. El vaig conéixer al camping, ell es francés peró entén i parla perfectament el castellà. El problema es que no sé si li agrado. Ell va amb els seus amics i sempre que estic amb ell em mira molt i jo també. Sempre que puc vaig amb ell peró sembla que ell prefereixi anar amb els seus amics o quedar-se a la seva parcel·la. PD: Només ens veiem els caps de setmana. Siusplau ajudeu-me!!
Estrella Dorca

Hola TheQueen.
Doncs hauràs de continuar investigant... Ell sap que existeixes, que és el primer pas! El segon pas és intentar buscar estones a soles o fer coses divertides conjuntament. Així es crea una espècie de connexió entre tots dos i pot donar peu a tenir converses i preparar altres plans.
Continua anant amb ell, amb els seus amics i algunes estones ves per lliure! (no hi vagis sempre, que també tinguis estones per tu i les teves amigues!).
I ves veient com evoluciona el seu interès cap a tu...
Sé que no t'ajudo gaire, però a vegades és millor no forçar les coses i que vagin al seu ritme...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25