Estic confosa
Hola, aquest any he començat la ESO i res està anant com m'esperava. De sobte m'he convertit en "l'empollona de la classe" i com ens han barrejat, només estic amb la meva millor amiga a la classe amb totes les popus, que m'odien no sé per què. A sobre, un nen de la meva classe porta unes setmanes dient que es liaria amb mi, i encara que jo li dic que no segueix sent un pessat, pero el pitjor és que aquest nen és el millor amic del noi que m'agrada, i ell em veu com a una friqui. Necessito consells sobre que fer per caure bé a les popus i consells per fer que com a mínim el noi que m'agrada es fixi en mi. Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Sugus,
No hi ha cap fórmula màgica per "caure bé als popus", l'única fórmula és ser tu mateixa! Ja sé que això ho diem sempre, però és la veritat, bàsicament perquè és molt difícil inventar-se una altra personalitat i portar-la sempre a sobre.
Estic convençuda que hi ha persones a la teva classe amb les que no has parlat mai, intenta conèixer-les i trobar-vos en altres ambients que no sigui únicament a la classe. Busca si teniu alguna persona en comú o alguna afició que pugueu compartir i així veure una altra faceta teva i dels altres.
Per altra banda, si aquest noi continua insistint, li hauràs de deixar més clar i ser més contundent. Aprofita que és amic del noi que t'agrada i demana ajuda al noi perquè deixi d'insistir. Així tindreu un primer tema de conversa. Com ho veus?
Sigues natural i sigues tu mateixa.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25