Amor impossible :(
hola, bueno fa un temps vaig conèixer a un noi, ens vam fer molt amics i a mi em va començar a molar el problema era que ell no viu a la mateixa ciutat que jo si no que és de Tarragona i només ve cada dos caps de setmana i a més ell tenia novia. Jo un dia sense pensar-ho dos cops li vaig dir tot el que sentia per ell, ell em va dir que jo li agradava que ho estava passant malament amb la seva novia i que es podria rumiar tenir una nova relació amb mi. Ell havia de decidir entre la seva novia o jo, al cap de dos setmanes ell em va dir que ho havia arreglat amb la seva novia i que ja portava molt temps amb ella com per deixar-la per mi que encara ni em coneixia. Jo em vaig posar malament però tot i així vam continuar sent amics, a la setmana següent quan ens vam tornar a veure, jo no em comportava igual amb ell sinó que em donava una mica igual el que feia i això, llavors aquella nit em va trucar i em va dir que jo no estava igual, jo li vaig dir que no el tractava igual perquè ara només harem amics i que el tractaria com un amic, ell em va dir que val com una mica molest i va penjar. Al cap de dues setmanes més ens vam tornar a veure i ell estava molt carinyós amb mi, i fins i tot ens vam donar algun que altre petó... els dos ens vam comportar com si estiguéssim sortint durant tot el temps que vam estar junts. Quan ell va marxar cap a Tarragona jo el vaig trucar i li vaig dir que s'havia d'aclarir que no em podia tenir a mi i a la seva novia... ell em va dir que es va tornar a plantejar de deixar a la seva novia per mi però que aquella tarda la va passar amb ella perquè ell volia comprovar si ella li demostrava que l'estimava i segons ell així ho va fer, per tant diguem que em va tornar a deixar... jo li he dit que no podia tronar-lo a veure fins que no l'oblides, però sóc incapaç no hi ha dia que no em posi a plorar pensant amb ell, sincerament no em veig amb un altre noi que no sigui amb ell.No se si he d'oblidar-lo o esperar i aconseguir-lo.
InterPersonal

Hola hippy! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot et felicito perquè has estat molt valenta expressant els teus sentiments i marcant límits perquè ell es decidís! Entenc que estiguis trista i amb els ànims baixos aquests dies...i que et creguis incapaç d'oblidar-lo! Però t'has de donar uns dies més per a treure conclusions! Pensa cada dia en què fer cada dia per estar distreta, tot i alguns moments tristos i veuràs com avançant els dies millores. El que també t'ajudarà molt i has de ser forta per estar millor és no veure'l i estar distant durant un temps! Si ell volgués tornar, s'hauria d'esforçar i demostrar-te que realment està enamorat de tu, perquè sinó et passaràs la vida pendent de què fa ell, i la teva vida és massa important com per viure-la pendent d'una altra persona. Ànims! Ho estàs fent bé! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga