bye amor impossible 18
Bones, porto uns mesos penjada per un noi de 24 anys (jo tinc 18). Tinc bona relació amb ell, som companys pero tampoc som amics amb gran confiança.
Quan em va començar a agradar, al cap de poc va arribar on estem una noia de 22 anys, des de que hi es sembla que hagi perdut l'interes amb mi i amb ella pel poc temps que es coneixen estan massa junts, tenen tan bona relació amb tant poc temps que jo sospitava i m'emparanoiava de que eren algo i aquesta setmana m'he enterat de que estan junts, em sento imbècil per anar-li tot aquest temps darrera i perdre el temps i fer el ridícul, vaig veure una foto com li deia coses "maques", cors i coses i allà em vaig quedar tocada i enfonsada per rato, estava com abatuda, jo soc molt tímida i semblava que tots els esforços per vençela quan jo estava amb ell no servis per a res, a mes aquells dos no tenen absolutament res en comú.
La meva autoestima baixa per moments, quan penso en fred se que no estic tan malament, soc normaleta i a mes he fet bastants passos anteriorment com perdre uns quilets de mes així que em veig bastant bé a ratos però no evito comparar-me a vegades amb aquella noia quan estic de bajón, es molt millor... no entenc perquè ningú s'ha enamorat de mi.
Tinc una barreja de sentiments, des de tristesa fins a ràbia que sobretot m'agafen quan els veig junts en persona, evito les xarxes socials per no veure comentaris i fotos però em moro de ganes. Encara que ell i jo no hem sigut res i no el coneixo de fa gaire això m'afecta bastant.
Al noi aquell (i ella també) el seguiré veient cada dia al mateix espai i es inevitable tenir que dir-li algo, NO vull recaure un altre cop en voler lluitar per ell quan no es pot (si no estigues amb ella ho faria) pro tampoc passar d'ell perquè crec que no es plan, no se que fer; com el tracto? amb quina actiitud vaig...? Com puc fer que no m'afecti quan estan junts? Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Acceptar que no ens estimen pot arribar a fer molt mal. A vegades ens ho diuen directament, però d'altres ens n'adonem quan formaliltzen una parella. Entenc que estiguis enrabiada, que no entenguis com estàs i que et sentis impotent. No és fàcil acceptar el desamor, però tot anirà passant. Intenta posar una mica de distància i no mirar-los gaire. Ell ja ha decidit estar amb ella, així que apaga l'esperança que torni a estar amb tu. De moment no té cap interès.
Sigues cordial amb ells per evitar situacions desagradables, però no és necessari que els tractis de manera especial. També tens dret a posar distància per refer-te.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25