nosaltres decidim com som?
hoola!!
soc una noia que esta confosa. No se com soc ni que penso realment . intento ser una persona liberal, oberta de ment, altruista pero crec que a vegades nomes ho faig per sentirme millor amb m mateixa que no pas perque cregui plenament en el que estic fent. Jo soc una mala persona, tot lo dolent que et puguis imaginar. Soc rancia, egoista, violenta, malpensada, egocentrica, narcissista, brusca, patosa, poc delicada, etc. El tipus de persona que m'agradaria ser per estar be amb mi, es el contrari del que he dit. M'agradaria ser l'oposat del que soc, saps? Ho donaria tot per canviar la meva personalitat. El cas esq hi ha gent q diu q es possible, q es eritat que una persona pot canviar. Pero jo no estic molt segura d'aixo, ja q cada cop que intento, per exemple,ser amable amb algu, somriure mes, ser mes optimista. fer sentir be a les persones, fer coses bones en general.. em sento com si estigues fingint. Totes aquestes accions que faig estan meditades i no son espontanies, i nose ben be si les faig pels altres o per mi, per sentir-me be amb mi. I aixo una altra vegada fa q em senti culpable. I no se q fer, perq si no fingis ser qui no soc seria una merda... pero si fingis ser bona persona encara q sigui una merda alfinal m'ho creuria i m'hi acabaria convertint?
Tambe em passa q avegades veig a totes les persones com jo, o sigui dolentes, o falses. Perq ja saps "Cree el ladron que todos son de su condicion". I jo em penso q tothom fingeix o te males intencions, desconfio de tothom i a les persones q sassembles una mica ami les veig com monstres
No se q pensar. Se q es dificil d'entendre tot aixo. Perdo pel text tan llarg....
Moltissimess gracies per llegir-ho i intentar ajudar-me!
Estrella Dorca

Hola kakbesha,
Dues coses a tenir en compte:
• Tots tenim les dues cares de la moneda. A vegades som bons i a vegades ens surt la ràbia i l'egoïsme. Et recomano aquesta llegenda, potser t'ajudarà ;)
Un matí un vell indi Cherokee li va explicar al seu nét sobre una batalla que ocorre a l'interior de totes les persones.
L’avi li va dir: "Fill meu, la batalla és entre dos llops dins de tots nosaltres. Un és Malvat - És ira, enveja, gelosia, tristesa, pesar,                         avarícia, arrogància, autocompasió, culpa, ressentiment, inferioritat, mentides, fals orgull, superioritat i ego..-“
"L'altre és Bé - És alegria, pau amor, esperança, serenitat, humilitat, bondat, benevolència, empatia, generositat, veritat, compassió                           i fe."
El nét ho va meditar per un minut i després va preguntar al seu avi:
“Quin llop guanya?”
El vell Cherokee va respondre, "Aquell al que tu alimentis."
• Tot es pot aprendre. Encara que al principi sentis que estàs poc natural o que estàs fingint, continua així. Al final es converteix en un hàbit. Estàs fent passets molt bonics, somriu, sigues amable i interessa't per les persones. Veuràs que en recolliràs bons fruits.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25