com puc parlar-li a un noi desconegut que m'agrada?
Hola!!
Al meu insti hi ha un noi que no conec però m'agrada bastant lo poc que sé d'ell. No parlem ni res, només ens veiem cada dia i m'he fixat que ell també hem mira molt i tinc moltes ganes de trobar parella per que fa molt de temps que no estic amb ningú i per aixó m'agradaria parlar amb ell per coneixer-lo i a veure que tal.
El problema es que en aquestes situacions sóc una persona molt inhibida i no m'atreveixo a parlar així del pal amb algú en qui tinc interés, però porto tot el curs amb ganes de parlar amb ell i encara que vegi que ell també s'ha fixat en mi no hem diu res i vull fer el primer pas.
És mooooolt difícil per mi i només de pensar-hi estic fent un gran esforç. No sé si hem podrieu donar uns quants consells de com podría acostar-mi a ell i que podría dir-li per trencar el gel i no cagar-la tinguent en compte que no ens coneixem de res i no tenim a cap conegut en comú.
Moltes gràcies :)
Petons
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que esteu tots dos en igualtat de condicions, no?
Per què no proves al principi de saludar-lo i prou? Amb un "hola", "adéu", "bon cap de setmana!" n'hi ha prou! I mica en mica ja podràs anar ampliant aquestes petites converses. Preguntant coses referents al cap de setmana o bé quin profe els toca en aquell moment.
Es tracta que tot sigui molt casual i vagi sorgint de manera natural... Així també veuràs si ell et retorna les teves salutacions, si també busca ocasions per saludar-te, si es preocupa per tu.... I així vagis valorant si et continua agradant o no...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25