Necessito oblidar...
Hola, estava de lio amb un noi que mai ens hem vist i em va deixar per que li va començar a agradar una noia, i ara esta sortin amb ella. He estat intentant de tot pero l'unic que he aconseguit es que es ralli i ara no ens parlem. Ara estic intentant oblidar-lo perque m'han dit que el deixi. Pero no puc. M'enrecordo de totes les coses que em va dir, tant quan em deia coses bones com quan em va com deixar, començo a donar voltes a tot i em poso trista. Segurament m'hagui pillat i com o puc fer per oblidar-lo? Ajuda siusplau
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que t'has enganxat una mica més del que volies, no? Els sentiments són així d'incontrolables!
Quan una persona ens rebutja o ens fa saber que no està interessat en nosaltres... el dolor pot arribar a ser molt gran! Pot arribar a durar dies i setmanes i fer-nos sentir la persona més sola del món. És un procés. Passarà. Has d'acceptar que ell no vol estar amb tu i hi té tot el dret. Encara que t'hagi dit coses precioses al passat, ara ha pres una altra decisió i no hi pots fer més.
Deixa'l estar, no li diguis res més. Posa distància física i virtual i intenta posar distància mental. Intenta dedicar-te unes setmanes a estar amb tu mateixa, amb la teva família i amb les teves amigues. Si ho necessites plora, escriu o canta... deixa que surti el dolor. Veuràs com mica en mica aquest dolor deixa de ser tan intens...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25