Autoestima
Hola! Sóc una noia de 16 anys que tés sobrepes. Faig règim i exercici però no baixo de pes. Llavors, tinc moltíssims complexes, tinc l'autoestima pels terres. Vull mantenir relacions sexuals, però quan estic a punt de mantenir-les, em tiro enrere per tots els complexes. Em podeu donar consell per pujar l'autoestima i poder gaudir de la meva vida en totes les facetes? Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola bonica,
La sexualitat és una part important de la nostra vida i hem de poder gaudir-la indepentment del cos que tinguem, no creus? Es tracta de començar a veure les parts atractives del nostre cos, de mirar-te davant del mirall i trobar-te agradable i sensual. Fes-ho cada dia durant 2 setmanes. I repeteix-te que et mereixes gaudir del teu cos, que ets atractiva i que ets fantàstica!
És genial que et cuidis i que intentis portar una vida més sana, tots ho hem de fer! Però no renunciis a estar amb una persona per la por a ensenyar el teu cos. Si aquesta persona s'apropa a tu és perquè ja li agrades com ets, no creus?
Quan estiguis en aquestes situacions, intenta escoltar el teu cos, què et diu? Què li ve de gust? i posa en silenci el teu cap. En aquests moments el teu cap és un destorb! envia'l a pastar fang perquè t'amargarà la trobada!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25