Li dic si?
Bones!
Al gener vaig començar a parlar amb un noi, i també hem quedat ja 4 cops. Ell és el típic noi que li agrada liar-se amb ties perquè diu que les relacions a aquesta edat no serveixen de res (15anys) , que acabes tallant amb aquella persona i ho passes malament. Però també sé que si es pilla duna noia deixara de parlar en plan lligant amb les altres i ho passa molt malament. El 1r cop que vam quedar elles volia liar amb mi, però jo no vaig voler. El 2n cop si que el vaig deixar però el 3r ja no. I el 4t cop, que ha sigut aquest dimarts, si que el vaig deixar però tampoc gaire. El cas és que jo sé que els primers cops que vam quedar ell nomes ho feia per liarse, però aquest ultim ja crec que er per mi. Vull dir, que per començar la seva mare no el va poder portar al meu poble i va venir amb bus (ell té por a anar amb bus i va pagar 1.70€. Osigi jo crec que si no li importes no ho tindria perq haverho fet no?). Aquella tarda va estar súper carinyos, va actuar més com en plan més de parella. Osigi vam parlar mentre estavem agafats de la ma, tipo coses així que ell mai fa. A mi m'agrada més així que no pas quan sesta llençant tot el rato. Llavors no sé si ho va fer perq sap que és més com m'agrada a mi (jo mai li he dit què és el que prefereixo) o per alguna altra cosa.. apart que crec que mestic pillant dell.
La questió és que ara mha dit que ell pot venir cada dimarts amb bus a veurem, i algun dia queell tingui festa al seu insti que em vindra a esperar a la sortida. La part dolentq és que la meva mare no sap ni qui és ni que he quedat amb ell. Tampoc li vull dir res perquè no sé si acceptara a aquest noi, ja que jo soc una de les que mes estudia a classe i trec bones notes i ell no pren ni apunts de res (però se mha oblidat dir que un dia del que vam quedar el va portar la seva mare a canvi de que ara es posaria a estudiar, i de moment ja ha aprovat alguns i ja pren apunts a les classes), vamos , es com un tipu daquests que no fan res a classe a apart de molestar. Per això no sé si dirli que si ,que quedem cada dimarts, però tinc por de que em pilli la meva mare... però esq tampoc li vull dir res... que farieu en el meu cas?
Si no m'he explicat be digueu-m'ho i mintento explicar millor, sempre em passa
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Anònima!
Crec que sí que t'he entès!
Sembla que esteu començant a conèixer-vos, no? No podem endevinar què passarà en un futur, però de moment tots dos esteu interessats en veure'us i saber més l'un de l'altre. Si et ve de gust, continua parlant amb ell, sabent més de la seva vida i la seva manera de pensar, de la seva manera d'actuar... i llavors ja decidiràs si et continua agradant o no i quin tipus de relació vols amb ell.
Pel que fa a les visites dels dimarts... Ho heu de decidir vosaltres! Potser podeu quedar cada 15 dies i anar veient, per exemple. Nosaltres sempre parlem de la confiança i la veritat cap als pares. És una mostra d'afecte i de respecte cap ells. És una manera que ells ens vegin responsables i cada vegada ens donin més llibertat. Fes-ho en un moment que tu estiguis tranquil·la i confiada i explica'ls com et sents i que l'estàs començant a conèixer.... Evidentment! no hi poden haver canvis a les notes, ehh??
Disfruta d'aquest inici incert... és molt divertit!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25