Suicidi
Hola:) aqui la meva historia, estic molt pillada pel nen que fa 7 messos i 7 dies( fins i tot se aixo:$) que vaig coneixre,vam sortir i tal i tot i que em pensava que no durariem o no ,em molaria prou... doncs, em vaig enamorar.Va ser a l'estiu del 2013 quan vaig tenir que començar anar al psicolag per abusos(em això ya hu dic tot) i encara que els hi digui a els meus pares que estic bé i que no nesecito el psicolag, estic feta una M___ :S
No em sento bé de fora, tinc un mussol a l'ull i fa també desde l'estiu que el tinc, possiblement que m'hauran d'operar.
Avui un amic del nen que estic pillada mha dit que no li molava i he fet com si no m'importes! la veritat es que, em segueix agradant molt, moltissim i he fet mès d'una locura per ell...
ara no se que fer, m'he tallat alguna vegada i potser la cosa arriba a mès.
Mersi per llegir, em servireu d'ajuda!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Em sorpren molt la teva necessitat d'haver-te de fer la dura o no deixar-te ajudar ni en situacions en les que estàs tan malament i que qualsevol persona demanaria ajuda. És important que et puguis protegir a tu mateixa i que no et segueixis maltractant d'aquestes maneres: dient que no necessites psicòleg, negant els teus sentiments, fen-te talls...És molt important que aprenguis a escoltar-te dins teu i a saber el que necessites. Expliques situacions greus que has de poder resoldre i deixar-te de fer-te mal a tu mateixa. Tu no ets la culpable de cap injusticia que t'hagi passat, epr això, no et segueixis fent mal. Necessites suport i donar-te la oportunitat de veure la vida d'una manera positiva i de sentir-te satisfeta amb tu mateixa. Prova la oportunitat, dóna't un temps i deixa que la vida et sorprengui!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat