Necessitem ajuda!!!!
Hola, som dues noies de 14 anys.
Tenim un problema i em pensat en comentar-vos ho.
El nostre millor amic està passant un molt mal moment i necessitem ajudar-lo. S’autolesiona i varies vegades s’ha intentat suïcidar. Moltes dies ens envia missatges com “ja no tinc ganes ni de viure” i això ens fa pensar que demà no vindrà al cole o no hi serà. Quan ens envia missatges d’aquest tipo les dos ens posem a plorar.
Va al psicòleg, però diu que no l’ajuda gens, li ha dit a la seva mare però li diu que no canviaran de psicòleg.
Els seus pares sempre està més pel seu germà petit i ell se sent sol perquè no li fan cas.
Necessita veure que en aquest món es molt important per bastanta gent, una d’aquesta gent som nosaltres, també necessita veure que molta gent se l'estima. Si que es veritat que no te molts amics, però els que té se l’estimen molt.
Ha demanat que no ho expliquem a ningú, ja que som les úniques que ho sabem, però necessitem ajuda, estem molt preocupades per ell. Volem saber que podem fer per ajudar-lo però sense que ningú de l'escola ho sàpiga.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Em sap molt greu la situació que esteu vivint i la que viu el vostre amic. No és fàcil passar per aquesta temporada de malestar i buidor... i tampoc és fàcil acompanyar aquesta persona.
Podeu intentar quedar tots tres més vegades i crear una "bústia dels desitjos", on tots tres hi poseu 3 coses que us agradaria fer conjuntament. Per tant, sortiran 9 plans diferents per fer!
Cada cop que us trobeu dediqueu una estona a parlar i explicar com esteu, que ell se senti escoltat i llavors treieu un paper de la bústia i a satisfer el desig!
Es tracta que el vostre amic visqui estones divertides amb vosaltres i aconsegueixi, ni que sigui uns moments, oblidar-se de tots els seus problemes i sortir una estona del pou on es troba.
Respectar la seva voluntat de no parlar-ne està bé, però si veieu que s'agreuja (cada cop ho diu més sovint, els talls són més profunds o més seguits...), ho haureu de comunicar a algun adult (ja sigui de l'escola o als seus pares). Vosaltres no podeu assumir tanta responsabilitat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25