necesito la vostra ajuda!!
Hola, estic sortin amb un noi que m'agrada moltissim però cada cop que el veig em fico super nerviosa, les cames em tremolen, les paraules no em surten i no se de que parlarli. Tinc po de que per què sigui tant timida macabi deixant. Yo vull ferli abrasades, petons etc..però em fico super nerviosa.
Que puc fer? Graciés.
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, si ja esteu sortint junts, voldrà dir que ja li agrades, no?
A vegades ens podem posar nerviosos davant persones que coneixem poc o a qui volem donar una bona imatge de nosaltres mateixos. Llavors comencem a pensar massa i el nostre cap hi dóna tantes voltes que deixem de ser naturals. Aquesta sensació va disminuint a mesura que coneixes molta més gent o bé a mesura que coneixes més a fons a una persona. Per tant, et tocarà parlar i conèixer més a la teva parella!
Si et ve de gust, explica-li el que et passa i entre tots dos trobeu una solució... Aniria bé que quan us veiéssiu, tinguessiu força estona per estar junts. Així l'ansietat aniria disminuint i al final de la "cita" tu ja estaries més tranquil·la i més natural. Una altra manera per poder parlar amb ell, és deixar converses inacabades al whatsapp. És a dir, començar a explicar alguna coseta i dir-li que ja li explicaràs amb més detall quan us veieu cara a cara.
També et diré que hi ha persones que els agrada veure que l'altra persona es posa nerviosa, ho troben divertit! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25