No sé que estudiar..
Bones,
Sóc un noia que ara estic fent 2n de batxillerat. Aviat ja faré la selectivitat pero no tinc ni idea del que vull estudiar.. Tothom em diu que faci el que m'agrada però no se el que m'agrada, res m'atrau especialment com per dedicar-m'hi la resta de la meva vida. No sé que fer, estic molt perduda
Gràcies per la vostra feina
Estrella Dorca

Hola Marta,
Et treuré una mica de pressió: tal i com està evolucionant el món, no hi haurà cap feina que duri tota la vida! Estem en constant evolució i les feines es van redefinint segons les necessitats de la societat. Així que no vagis tan ellà!
Per decidir una carrera ho pots fer a partir de tres aspectes:
• triar el que més t'agrada
• triar allò que se't dóna bé (segur que hi ha assignatures que et són més fàcils que d'altres)
• triar allò que t'assegura certs ingressos o estabilitat (les carreres amb més sortides)
Jo et proposo que agafis una http://www.educaweb.cat/continguts/educatius/estudis-universitaris/oferta-titulacions-universitaries-branca-coneixement/tots-estudis-universitaris/
" target="_blank">llista de totes les carreres i vagis marcant amb un "NO", un "POTSER" o un "SÍ". No pensis en si és una bona opció, si està lluny de casa, si no té futur.... no jutgis, només mira la carrera (i si vols informa't de les seves característiques) i decideix si et crida l'atenció o no.
Veuràs que hi ha algunes que ja estan descartades des d'un principi, i altres que les descartaràs tu per algun motiu important per tu. Llavors ja en quedaran menys per escollir i aquí hauràs de fer un anàlisi més a fons ;)
Per altra banda, recorda una cosa: sempre pots canviar de vida, és a dir, sempre pots canviar de carrera!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25