Noi més gran...
Tinc 13 anys i m'agrada un noi del meu insti que fa 4t d'ESO (jo faig 1r). I el cas és que és dels "malotes" del insti. Jo ho sóc una mica, però tampoc em passo per por de que em posin expedient i tal.. Ell em coneix i tal, cada dimarts ens creuem perquè ell va a la meva aula quan jo vaig al laboratori. I em mira amb una mirada que no me la puc treure del cap. A vegades m'ha fet alguna brometa per cridar atenció, però res de l'altre món. Tampoc hem parlat en persona ni res, em fa molta vergonya. Però tinc el seu número. El problema està en que estic castigada sense mòbil durant un temps i no podré parlar amb ell per Whatss. Que puc fer per què es més en mi, o que es llençi a parlar-me o algo??
És un tema difícil i per això necessito la vostra ajuda!
Moltes gràcies i seguiu així!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Primer de tot, no creus que hi ha una diferència d'edat una mica gran ara mateix? Bàsicament perquè tu tot just estàs començant l'institut i ell ja l'està acabant i pensant en el seu futur laboral....
Pel que fa a la teva consulta, el que m'estàs demanant és difícil: vols saber què has de fer tu per tal que ell es llenci? Doncs no tinc resposta perquè no has de fer res per tal que es fixi en tu. Si ja sap que existeixes, la resta és incontrolable. És a dir, no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, per molt que fem "x" peripècies!!
Ara bé, tu tens el seu número i a tu t'interessa ell, així que pots fer diferents coses:
• esperar que sigui ell el que un dia et parli quan feu el canvi de classe
• quan feu el canvi de classe, dir-li alguna cosa tu primer i veure si ell et segueix
• esperar a sortir del càstig i dir-li algo a través del telèfon.
Quina opció va més amb la teva manera de ser? Pensa-hi!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25