no li trobo sentit a la vida
Fa temps que no li trobo sentit a la vida, porto molt de temps plantejanme el suicidi... no soc feliç desde fa molt, estic cansada de viure i no tinc ganes de res. Crec que si desaparaixes demà l'univers no s'enteraria, la terra es un punt insignificant en l'univers, que importem? Trobo que la vida és insignificant, almenys la meva, i veig que morir es la sortida més façil, ja ho he intentat altres vegades i no tinc a ningú amb qui parlar d'això i crec que ja és la hora de fer-ho
Estrella Dorca

Hola Lexmp,
A vegades sembla que no hi ha cap sortida, que tot és molt fosc i que res canviarà. Però no és així. La vida té sorpreses que no ens esperem.
Si ens has escrit és perquè hi ha una part de tu que vol sobreviure, hi ha una part de tu que encara vol lluitar, que sent que aquest no és el final. Agafa't amb totes les teves forces a aquesta part de tu i dóna-li energia. Escolta-la i creu-la quan et diu que això passarà.
Ja sé que m'has dit que no en pots parlar amb ningú, però n'estàs convençuda? no hi ha cap persona de la teva família amb qui puguis deixar-te anar? No hi ha cap professor o professora que et desperti confiança per explicar què estàs vivint? No hi ha cap amistat que et pugui acompanyar en aquest malestar?
Busca entre el teu entorn aquelles persones que creus que et poden entendre millor i deixa't anar: Plora i enrabia't, deixa que surti tot el dolor.... Quan acceptem que estem passant per un mal moment, quan ens permetem sentir aquest dolor, és el primer pas per sortir-ne.
Torna'm a escriure i explica'm amb quines persones n'has parlat i com estàs.
Una abraçada enorme i plena de força!
Laia Sala
@teràpia25