ASSETJAMENT
Hola! Estic una mica preocupada... hi han altres persones que ja m'han molestat més d'una vegada per petites tonteries; pero ahir estava pel carrer i no sé per quina raó (jo mai m'hi he ficat amb ells ni amb ningú) tres nois que ja coneixia de vista i tal em van començar a insultar i tirant-me patates rient-se de mi, jo no vaig dir res... després d'això vaig passar pel costat i la vaig insultar i ella a mi, així seguidament però em van perseguir fins a casa i em van dir una excusa per la qual m'havien ''assetjat'', era molt estúpida la excusa i poc pensada, perquè era mentira. Avui pel matí m'ha dit una amiga que em volen pegar, però no sortiré perquè estaré estudiant. Sé que em direu que ho digui als pares. Però quan me'ls trobi, que els hi dic o que faig? No vull ser la nena indefensa que s'empassi les 'putades'.
Gracieees de debò!
InterPersonal

Hola evi_99! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que no vulguis semblar la indefensa, però no és qüestió de ser indefensa o menys dura per a demanar ajuda. En aquesta situació necessites suport per aturar-ho. Parleu amb un adult amb qui confiies perquè et puguin ajudar. Si, i quan te'ls trobis cal que et protegeixis i no et sumis a dir insulta o a amenaçar. Per a reafirmar-se no és una bona manera mostrar-se agressiu, insultant. Un es reafirma molt més i es defensa molt més no actuant! No actuar és una bona decisió: és allò d'ignorar , seguir en el teu camí i no fer cap gest d'alteració cap al que et diuen. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat