1 any
Porto desde l'any passat pilladissima per un noi, el qual ens vam liar. Vam estar uns tres messos d'algo raro però desprès em vaig enterar d'algunes coses em vam fer molt de mal (com dir-li a dos amigues meves que es volia liar amb elles), encara i així el vaig donar una altra oportunitat. Finalment em vaig cansar d'ell, el vaig deixar de parlar i vaig estar amb altres tios (i amb un de relació) pero no he aconseguit poder ovlidar-ho. Fa un mes que vam començar a parlar una altra vegada i em va dir que no m'habia ovlidat i que m'estiva. Vam estar un temps raros, parlant-nos molt bordes i els dos ens vam liar amb diferents persones. Ell em va dir que no te res clar, pero encara i així jo el segueixo estimant i ell ho sap. Ns si m'està fent mal i l'hauria d'ovlidar-lo desprès de tot o deuria seguint lluitant?
Estrella Dorca

Hola bonica,
Una cosa molt important: l'amor no s'ha de lluitar!
Si hi ha amor entre les dues persones, ningú vol que l'altra pateixi. Així que si sents que t'està fent mal, que no és honest amb tu, que no et tracta bé.... potser hauràs de prendre una decisió.
Si ho necessites parla amb ell i demana-li d'aclarir els vostres sentiments i el tipus de relació que voleu tenir. Escolta la seva proposta i fes la teva proposta. Llavors podreu negociar si a tu t'interessa, quines són les noves normes, si vols apostar un altre cop per la relació, o si poses punt i final d'una vegada!
A vegades costa tallar una relació que ens ha enganxat, però quan fas el primer pas i superes els primers mesos de dolor.... la sensació és d'alliberament ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25