Amor inesperat
Hola, tinc 14 anys i els ultims dies he estat de viatge amb uns quants companys a Italia, el cas es que he descobert que m'agrada un noi que portem tota la vida junts a l'escola, tots els altres companys volen que sortim i jo tamé vull, però el noi no ho se i tampoc vull que sembli que ho faig perque ho diuen ells, a més a més aquest noi va amb la colla que fuma i jo no no vull fer, que puc fer?
Estrella Dorca

Hola Unicorn,
I si en comptes de centrar-te en els comentaris, intentes conèixer-lo una mica més? Prova de parlar amb ell a soles, de saber què pensa, de descobrir les seves aficions.... així podràs veure com et sents al seu costat i decidir si et continua agradant la seva manera de ser o no.
Pel que fa al tabac... hauràs de rumiar bé si vols estar amb una persona que fuma o bé no vols relacionar-te amb ell. Tens tot el dret a decidir que aquest punt és important per tu i que no t'agrada. El que no pots fer és prohibir-li, ja que ningú ens pot prohibir res.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25