Ajuda no se que fe! Tinc molts problemas
Últimament les coses m'afecten mes que abans, pas molt temps sola, ajaguda, escoltant música i pensant que no li importo a ningú de moments em trobo rient i amb ganes de fer coses, però al segon començo a pensar coses lletges de mi i em sento malament novament els meus amics i familiars me han intentat ajudar. I tinc un problema gravament greu i es que tinc una amiga que va a la meva clase i es que ella es una mica antisocial. En la meva clase tots tenen relacio entre si menys ella i jo.
Bueno jo vaig comencar a relacionarme amb la meva clase pero a ella no l'agradaba ni gens ni mica perque segun ella tots els de la clase son uns falsos de merda sense sentiments i que alguns son de aquella clase de persones que son toxicas i bueno jo amb la meva clase em comenzo a portarme be no la vull perdre ni res per el estil pero bueno per se sincer la veritat no se que fe que farieu vosaltres estiguen al meu lloc! I que poc fer per parar aquesta depresio que se esta acumulant mes i mes i mes?
Estrella Dorca

Hola!
Tinc la sensació que part d'aquest malestar té a veure amb aquesta sensació d'estar empresonada amb aquesta amiga.
Tots tenim dret a conèixer totes les persones que vulguem! Ningú ens pot prohibir relacionar-nos amb qui vulguem. Si la teva amiga no vol que estiguis amb altres persones.... potser hauràs de marcar una mica els límits, no creus?
Sigues sincera amb ella i explica-li com et sents. El fet que tu vagis i coneguis altres persones, no vol dir que deixis de ser amiga d'ella, deixa-li clar. Necessitem oxigenar les nostres relacions, això ens enriqueix.
Sigues valenta i continua fent-te amb la gent de la teva classe, coneix-los i surt amb ells, veuràs com mica en mica els teus ànims et pujaran ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25