Estic fatal i no se que fer. Ajuda siusplau
T'explico, jo soc la unica persona que sap que un noi que m'agrada és gay de la meva classe (jo també ho soc) i em va dir que li agradava i vaig fer coses amb ell (palles, mamades i ens vam liar). Al dia seguent em va dir que quasi no li posava, que nomes veia amistad amb mi i que no volia follar amb mi perque li dono igual i ho vol fer amb algú especial. Estic bastant enfonsat perque no puc parlar d'aixó amb ningú i jo m'estic pillant i al dir-me aixó m'ha fet sentir una mica malament d'autoestima i em veig lleig, molt poc atractiu i no se que fer. El pitjor es que és impossible no veure'l perque el tinc just davant a classe. Que m'aconselles?
Estrella Dorca

Hola Sergio,
Em sap molt greu la resposta que has tingut per part d'aquest noi. Sembla que per ell ha estat una estona divertida amb tu i centrada únicament amb el disfrutar de la sexualitat. En canvi, per tu, hi ha hagut més implicació emocional i per això et fa mal.
Hauràs d'acceptar la seva decisió i comença a oblidar-lo, ja que no podem permetre'ns estar enamorats d'una persona que ens tracta així, no creus?
Intenta posar distància i buscar algunes persones amb les quals parlar. Confia en les persones del teu voltant, que t'estimen i t'accepten incondicionalment. No tinguis por i deixa't anar.... Quan passes per mals moments, és molt important estar acompanyat.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25