Desanimada i amb por
Hola!
tinc 12 anys i monto a cavall, fa poc em van comprar un cavall que es porta una mica malament i em fa el burro. el meu professor em diu que és perquè no estic tranquila i que em falta autoestima amb mi mateixa no sé què fer.
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola irii,
Jo no sóc experta en hípica, de fet, estic convençuda que tu tens molt més coneixement sobre aquests fabulosos animals que jo! De totes maneres tinc la impressió que el teu professor ha intentat dir-te que els cavalls intueixen la inseguretat de les persones i això els posa més nerviosos, ja que necessiten algú que els guiï.
La meva proposta és que juguis a crear-te un personatge d'amazona. Com seria aquesta amazona?
Seria una nena de 12 anys, enamorada dels cavalls i que és capaç de llegir què els està passant en cada moment. És una nena capaç de tranquil·litzar els cavalls i donar-los la seguretat que necessiten. Sap què vol aconseguir del seu cavall i com fer-ho.
Abans d'anar a l'hípica, transforma't en aquesta nena amazona i intenta pensar en com actuaria? Què faria davant un cavall que es posa nerviós? Com demostraria al cavall que ella és qui mana?
Fes la prova durant 3 setmanes i ens diu com ha anat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25