ja no sé què fer!
Bones,
Doncs el problema que tinc és que tinc 14 anys i medeixo 1,65 i da cosa de 3 setmanes em vaig pesar i pesava 60kg, però avui m'he pesat i peso 63kg, i em sento gorda, molt gorda, em sento fatal... i vull aprimar-me uns 8kg. Què puc fer per aprimar-me ràpidament? En plan, quina dieta puc fer i quins exercicis puc fer. Estic desesperada, no sé què fer!!
Moltíssimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola bebi,
Segons l'alçada que fas i el pes que dius que tens no podriem parlar d'estar grassa. Dius que et vas pesar fa tres setmanes i pesaves 60 i ara 63. Les bàscules poden no ser fiables, i no és bona idea que t'obsessionis amb el pes. Si consideres que estàs engreixant i portes una dieta equilibrada i variada, et recomano que vagis al teu metge de capçalera (al teu centre d'atenció primària) i ho consultis amb ell, per tal que et faci proves per veure si hi ha algun problema. En el cas de que sigués convenient fer una dieta, sempre ha de ser vigilada per un professional, MAI l'has de fer pel teu propi compte, ja que podries fer mol mal al teu cos, tenint en compte que t'estàs desenvolupant encara. Demanes com perdre 8 kg de forma ràpida. 8 kg és molt de pes, i perdre'ls de forma ràpida l'únic que pot fer-te és posar malalta. A més a més, has de tenir en compte que podries tenir un efecte "rebot" que és quan es perd pes molt ràpid i el nostre cos després té la tendència a recuparar-los de forma més ràpida encara. La meva recomanació, és que et vegi el metge i fer les coses (en cas de que sigui necessari) sota la seva supervisió. Una abraçada.