Exercicis de cadera
Hola, la meva pregunta era si es poden augmentar les caderes (cap als costats) amb algun exercici. Igual que augmentes els glutis o altres parts. Es pot fer sense necessitat d'operar-se? Se que es mes dificil per que es l'os i els musculs es poden deformar però per exemple amb la piscina t'acabes estirant i pots pujar uns centímetres.
Graciees
Sara Bujalance

Hola,
Fent exercici de forma habitual i moderada el que aconseguim és enfortir el nostre cos i guanyar en salut, que és molt important. L'exercici s'ha de fer per salut, no únicament amb la finalitat d'augmentar o disminuir alguna part del cos. En el teu cas, ens dius que vols fer més gran la part de la cadera. Has de saber que cada persona té la seva constitució, que és genètica i única per a cada persona. Hi ha persones amb la cadera més ampla o estreta, més alts o baixets, rossos o morenos... i la millor opció es acceptar-nos tal i com som, La meva recomanació, com t'he dit abans, és que facis esport per enfortir la teva salut i no t'obsesionis amb voler canviar cap part del teu cos, ja que no aconseguir-ho pot fer que et sentis frustrada. A més a més, com tu mateixa dius, la cadera és ós, i és més complicat modificar la seva forma.
Una abraçada.