Que em passa??
Hola
Escrivia perquè fa ja una anys que em passa un problema, i és que tinc un odi molt gran al meu pare. No se que és el que fa que senti aquest menyspreu cap a ell. Ell intenta de totes les maneres de que li caigui be, però jo no deixo que em toqui, li contesto malament, i es que no vull parlar amb ell, ni passar rato amb ell, i quan ho faig és per la meva mare. En realitat us escric més que res per desfogar-me i per si em podeu ajudar a entendre el que em passa, però no per solucionar la relació, ja que com he dit no estic interessada en portar-me be amb el meu pare.
Gràcies
Estrella Dorca

Hola Anònima,
Jo et recomanaria que intentis buscar on neix aquest sentiment cap al teu pare, què el va originar o des de quan va començar a aparèixer. Els nostres pares són persones i, com a tal, tenen els seus defectes o cometen els seus errors i ho hem d'acceptar. És possible que el teu pare no et caigui bé, que no t'agradi la seva manera de ser o, fins i tot, que els seus valors no siguin els mateixos que els teus.... però d'aquí a l'odi hi ha un pas molt gran.
Potser si coneixes què és el que t'origina aquest rebuig cap a ell, podràs saber com fer-hi front o bé com mantenir-hi una relació cordial. És important que a casa ens sentim a gust, còmodes i totalment acceptats! Ja tenim prou problemes fora perquè a casa no ens sentim a gust, no creus?
Si necessites ajuda per portar aquest tema, busca-la, perquè sinó la relació encara es pot complicar més i fer-vos mal mútuament entre el teu pare i tu que també afecti a la teva mare.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25