Party Hard
Hola adolescents,
Aquest abril ens n'anem a Londres amb l'escola. L'últim dia que siguem allà ens dixaran sortir per la nit de festa. Som unes noies de 14 anys i ens agradaria que ens donguessiu idees de que enportarnos perquè el viatge sigui inolvlidable.
Petoons
PD: No sabiem a quin apartat ficar-ho i ho hem posat aqui! <3 Petons des de Granollers! <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs planificar un viatge i més amb amigues és una gran idea i molt bona oportunitat de disfrutar. A part de ganes de preparar la maleta amb el que us faci il.lusió, jo intentaria buscar informació de la ciutat per planificar una mica com viu la gent, quins llocs xulos hi ha per visitar, com és la festa allà,etc. Per gaudir de cada moment. No us podeu descuidar la camara perquè estarà molt guay tenir un gran record d'aquest viatge. També si s'us acut alguns videos riureu molt al veure'ls. Us podeu fer una samarreta igual si us ve de gust o compartir alguna pulsera o comprar-vos allà algun petit objecte o símbol per donar significat al viatge! a disfrutar!!! Eli Aulet www.interpersonal.cat